Anna goes fjortis

Tjena brudar! :)

Jaha, nu har ännu en skoldag gått och födelsedagen kommer allt närmre :D Jättekul att bli fjorton ju! Då kan man börja spinna ^^) Jag motionerar verkligen ingenting :S Vi gör ett kostdagbok i gympan och under kolumnen "motion" står det alltid typ... "En promenad med hunden 1/2 h, en promenad med hunden 1 kvart, en promenad med hunden 1 h..." Ja, det är väl det jag gör :P
Jag ska lägga bud på en jättefin och klassisk väska från tradera!

image346

Bild: Tradera såklart:)

Skulle nog vara jättefin till någon mysig outfit! Och det bästa är att högsta budet är 20 spänn (!!) I´m in love!

Nu ska jag kola igenom bilderna på kameran och se om Karin och Klara lyckades fota några seriösa bilder på min outfit :) 

Pusspuss, see you soon!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0