Äntligen<3

Heeeej:D

Asså hjälp vad sköönt det var när bloggen inte funkade! Hatar ju verkligen att blogga o äntligen blev det några dagar ledigt! Puhh... APRIL APRIL:D Haha, gick ni på det? första april idag ju, har ni lurat någon? :) Neej, shiet vad jag har saknat bloggen och er läsare under de här två dagarna!<33 Blogg.se krånglade ju som vanligt men nu är äntligen problemet löst! :D Har två outfits på lager som jag slänger upp efter det här inlägget. Imorrn blir det en skön dag! först sovar jag ut hur länge jag vill, går sedan ut och krattar hela trädgården, går sedan in och sätter mig vid TV:n :D Vi har en insamlingsdag, hela skolan samlar in pengar till Sri Lanka. Vääldigt soft tycker jag! :D
Igår kom Agnes och hämtade Joey (Ni vet hamsterkillen jag tog hand om i typ 3 v.?) Så nu sitter jag och sörjer att inte ha ett hamstersällskap...;/ Men titta vilka fina örhängen jag fick som tack :)

image243

Visst är dom coola? :) Skulle nog passa perfekt till en skinnjacka, stuprör och en gräddvit sjal! Dessutom fick jag en söt liten flätad ask som örhängena låg i, har tyvär inget foto. Och det fick jag liksom som tack för att jag tog hand om världens gulligaste hamster! :P

Har varit i V- by ganska ofta den senaste tiden, bl.a. idag två gånger, och igår en gång. Igår va jag in på Kfem med K o K, köpte inget ska spara mig till födelsedagen (som förövrigt är om 27 dagar:D!) I eftermiddags var jag där och köpte mig ett pennfodral, ett sudd och ett paket med pennor :D Visst är jag duktig?*sträckerpåryggenmednäsanivädret* :P

image244

Det såg ut såhar om ni är intresserade ;P Suddet matchar självklart pennfodralet, haha.Ska även köpa en miniräknare i rosa :)

Sen åkte jag och M lite senare in med hundarna faktiskt, och köpte varsin present till K, som fyller imorrn. GRATTIS Karin <33 Kan ju självklart inte lägga upp en bild på vad jag köpte, haha, så dum är jag inte ;P

Men nu ska jag lägga upp gårdagens och dagens outfit!

(Pappa sa att han var sugen på att gästblogga, så var beredda...:P)

PUSSPUSS

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0