Drömmar...

Goomorron :)

Min dag började kl.10.00 då pappa (som har sovmorron på onsdagar) satte på musik på jättehög volym..-.- Sen kom jag ut ur mitt rum o han ba "Oj, va du hemma?" :P Jaja, hursomhelst, sen värmde jag en Billys Pan Pizza till frukost (!!) och gick ned och satte jag mig vid datan. Snart måste jag ut och kratta hela trädgården :P Jippi *hrm*:D
Jag drömde en jättekonstig dröm om att jag o mina syskon typ flög omkring över Stockholm på våra föräldars ryggar, att jag och M hoppade på en lastbil och åt massa godis som fans inuti och om att jag och typ E först kaxade mot några 6 åringar och att vi sedan hoppade på där bak på T-banan och åkte till egypten... Haha, drömmar är för härliga asså! :) Och dom känns så orealistiska när man berättar dom, men när man drömmer känns det fullständigt normalt att flyga omkring på sina föräldrar! :P Det är konstigt...
Som sagt blir jag hemma idag då, men jag kan tyvär inte blogga så jättemycket, har ju ett jobb att sköta ;P Men jag tänkte iallafall visa någonting i modeväg... jag blev inspirerad av ellinorak att visa lite "sjömans-mode", så det blir väl det :) Tänkte också slänga på mig lite kläder och fota Dagens.

Pusspuss<3


Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0