FF

Heej :)

Kunde inte skriva i gårkväll, syrran jobbade med nått arbete hela kvällen "/ Men nu e jag ensam hemma så det ska nog inte vara några problem :) Igår va jag med Emma på kvällen, vi åkte *vetintevaddetheter* :) Det är som hjul man spänner fast på hälarna, fattar ni nu?;P
image316
Fotomodell: Emma :)

Yeah, sånnadär åker man omkring på, skitkul är det :D Dom går nog inte att köpa i Svergie, fick tag i mina i USA. Och kolla va kul, dom lyser när man åker ^^
image317
Cool bild? :P Dålig bild?:P

Men iaf, imorse missade jag bussen, som vanligt på måndagar :S Satt och åt frukost när Malin ringde och sa att bussen var vid busstationen... *hrm, bra morgonplanering* Men hursomhelst, efter skolan idag åkta jag och Karin till Kfem och kollade lite på Gina. Hittade massa fina smycken och ringar, dessutom en jättesöt tunika och två väskor. Men jag har lite tajt ekonomi för tillfället, så inget blev köpt :( Man hittar verkligen alltid något på Gina Tricot! Älskar den affären, dom har allt! När jag har fördelsedagspengarna i handen kommer jag verkligen springa dit det första jag gör ;P
Det är så kul, från fredag- söndag har jag och mina bröder FF! :D Syrran är i Paris *avis* och mamma o pappa på ett hotell i stan! Ska nog bjuda över ett par kompisar, men det blir ju svårt om man samtidigt ska leka mamma till brorsorna... Dessutom tror jag att mormor kommer över på fredag och sover här till lördag, mums då blir det nog pannkakor ;D
Ska lägga upp dagens outfit nu, sen skynda mig ut med hunden, det börjar mulna!

image315

Pusshej<3

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0