For your body

Shuue :D

Nu är det dags för lite skönhet och hälsotips igen :)  Den här gången vill jag tipsa er om det här: ett Shampoo, Shower Gel & Bubble Bath från Philosophy. Det går typ bara att köpa på en affär i hela Sverige,  men jag vill verkligen tipsa om Strawberrynet! Där går det att fynda en hel del produkter som kanske kostar tre gånger så mycket på Kicks tillexempel! Och det är därifrån jag har köpt det. Det roliga med de här produkterna är att det står ett recept om varje "lukt" på dem :D Tillexempel, jag har Berry Pie, och på den står det ett Bär-paj recept:) Kul va?


image309
Denna hittar du här (på strawberry)

image310
Och den här hittar du här.

image311
Det är den här, Berry Pie, som jag har! Den luktar faktiskt lite som en jordgubbspaj :D

Sen finns det en liten speciell..:

image312
The muffin man, hm...:P Gå omkring o lukta nybakt muffin, ja varför inte? :) Vet dock inte om det dtår nått recept på den här, menmen!

Ska ringa M nu, så att hon kan komma över och äta lite :)

Ni betyder mycketmycket för mig, puss :D

Kommentarer
Postat av: emelie

hej, du kan skriva in mig i "skapa länk" så hamnar jag under "länkar" i din meny.

2008-04-05 @ 20:26:11
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: emelie

har länkat till dig nu.

2008-04-05 @ 20:50:33
URL: http://www.majmelajd.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0