Harry Potter

Heeej!<3

Jag har just kommit hem från Hemköp, där jag, Ida, Emma och Jakob köpte lite mumsmums, choklad och lite päron faktiskt :) Också har vi ju laddat upp innan med chips, popcorn, dipp, och påskmust. MUMS! Vi har dessutom slängt i oss en hel familjepizza...^^
Vi lyckades komma hyfsat överens med småbrorsorna om filmen Fången Från Askaban, ni vet Harry Potter? Haha, den har man ju inte sett 1000 gånger, menmen vad gör man inte för småbrorsorna? ;P Innan affären gick jag o CO på promenad med Mira, sen gick Ida och Emma hem till sig och hämtade täcken, kuddar och filmen m.m. Men nu ropar dom att filmen börjar! :) Kanske uppdaterar lite efter, får se!

image344

Pussokram!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0