Onsdag

Shoo friends!

Denna dag har varit riktigt soft! Sovmorgon, träslöjd, livskunskap! Det var väl det :) Blev en fika i Spånga C också, med Lotta och Elli, sen hem till mig. (Vi var såå onödiga och tog bussen till Alvik från Spånga Station, sedan tunnelbanan därifrån, och till sist 119 hem till mig! Allt det här tog mer än en timme, i vanliga fall kommer jag hem på 20 min!) Hursomhelst så hade vi sketakul väl hemma, och förlängde livet med säker en vecka på grund av allt skratt ^^, !

Här har ni iaf Dagens! 

image365
Utan för fiket! :)

image366

Skjorta- Åhlens
Leggings- ?
Armband- HM
Sjal- Wedins
Skor- DinSko
Satte upp håret i en hög knut. 

Me like dad´s shirt!

På bussen...

image367

Jaa, Lotta ser väl sådär lagom road ut... :)

Hehe, scary :)

image368

Men nu måste jag turna the computer off!

(Vet ni? Jag van inte auktionen på väskan från tradera -.- Bläish!)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: jag

haha ja visst av vi så klantiga man kan bli XD
puss

2008-04-24 @ 15:03:38

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0