Outfit o frisyr!

Tjoho :D

Idag var inte min "leka modell"-sida på så bra humör, så jag fick inga bra bilder på dagens outfit "/ Men jag visar en av dom lite mer lyckade här...

image323

Kjolen är inte så smutsig som den ser ut, det är spegeln :P Och den är väl lite snyggare IRL :) Här är en bild som visar lite bättre hur linnet ser ut, det är ankar-mönstrat:

image324

Och nu Dagens Frisyr:

image325

Ehh, ja... *hrm* Där har ni då dagens frisyr... Måste våga visa mitt ansikte, det här ser ju för hemskt ut! :P Men hursomhelst så hade jag en sneare bena än vanligt, som jag hade fäst med ett spänne bakom örat så att den skulle stanna kvar ;) sen tuperade jag håret högst upp för lite mer volym!, sedan på med hårspray! 

Ja, men nu ska jag fortsätta plugga, hörs sen<3

Kommentarer
Postat av: emma

du måste läsa min kompis-sak (eller vad de nu e) som ja har gjort till dej i inlägget under den so m du gjorde om mig!!! xD

2008-04-08 @ 21:32:56
Postat av: maja

skitsnyggt verkligen!!
ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 17:14:25

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0