Promenad till Vällingby

Hej people! Hur mår ni? Själv skulle jag åkt in till stan idag med Moa o mami. Men så blev det inte, vi åker nog till Vällingby istället! Natten kommer jag spendera med Malin (okej, misstolka inte;P) så jag tänkte fråga om hon ville hänga med och köpa godis, yummie :) Men shiet, va jag e shoppingsugen nu asså! Klarar inte länge till :P Men jag fyller ju den 28, altså om 23 dagar, så efter det blir det shopping, kulkul! Önskar mig nämligen bara presentkort o pengar av alla:P Kommer självklart visa här sen :)
Åhh, vädret är ju helt otroligt! Man vågar knappt hoppas att det kommer hålla i sig, man vet aldrig när det är en meter snö igen! ;/ Men visst verkar våren vara här på allvar? Har ju kunnat ha leggings, ballerinor och skinnjackan flera dagar i rad nu :D Tror nog ja ska till Vällingby :)

Att beropå varmt väder, så skulle jag gärna bära dom här på mina fötter i sommar! Gillar vitt/ marinblått randigt, så sött!
image291
Skönheterna kommer självklart från Ellos!

Slänger in en bild på dagens sen!

Puss på er, babes!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0