Red lips in focus

image374

IsaDora Perfect Moisture 99:-

image376

Lumene Cranberry Kiss

image378
Lancôme Le Rouge Absolu 255:-

image379
L´Oréal Glam Shine gloss 99:-

image380

Dior Rouge Addict 250:-

(Alla bilder är lånade från Kicks.se!)

Åh, klassiskt röda läppar! Me like it! Frågan är bara om man skulle känna sig bekväm i det, och kunna bära det snyggt? Men man kanske borde pröva och se?

1. Vilken förpackning tycker du var finast?
2. Vilken hade finast röd färg?
3. Vilken tycker du jag ska köpa om jag skulle det?

Om jag själv skulle svara på de här frågorna skulle svaren bli:
1. Absolut Dior Rouge Addict! (Sista bilden!)
2. Hm.. Det beror på lite... HUr vardaglig eller inte man vill vara! Men såhär då: Fest- Lancôme Le Rouge Absolu och Vardag: L´Oréal Glam Shine gloss!
3. Ja, det kan ju bara ni svara på, med tanke på att det är er jag vill ha tips ifrån..:P Men jag tror jag skulle valt IsaDora Perfect Moisture, bra pris och fin färg!

Svara gärna på frågorna :)

// Youre Anna <3


Kommentarer
Postat av: emma(du vet vem)

ja skulle nog ta den där som du tog... den första alltså!! :)

2008-04-21 @ 18:06:05

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0