Snabbis

Hejsan :D

Skriver bara lite snabbt, Sanna är på väg :D Imorse gick jag upp typ 06.10 -.- Va helt död, men jag kom iaf i tid! (a) Skoldagarna går otroligt snabbt när det är ljust ute, häärligt! På engelska-lektionen idag satt jag och Klara och krossade sönder färgpenne-uddar till ett pulver, som vi sedan kallade för ögonskugga. Vi ska bli egenföretagare, Anna Och Klara Cosmetiks AB :) Titta gärna förbi och köp något nångång ;P Skämt åsido... Men nee, det var väl allt för tillfället... :P Kanske slänger in en Dagens Outfit o lite sånt grejs sen :)

Pusspuss sålänge<33

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sa engelska läraren?

2008-04-10 @ 22:30:02
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0