Snö? April..?

Heej på er!

Sorry för en ganska dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp! Men nu är jag här :)
Imorse när jag vaknade fick jag värsta chocken! Hela världen var typ täckt av en meter tjock snö "/ (Eller okej, en decimeter kanske, same shit :P) Hallå, 9:e april?! Vintern är efterbliven i år, kan inte alla sluta med hårspray så kanske problemet löser sig? ;P Okej, jag är inte heller så oskyldig, tänk att man har bidragit till växthus-effekten... Huh, hemska tanke!
Men nu är det bestämt, Ida o Emma kommer över på fredag och har lite FF-skojj med mig :D Vi ska b.la. beställa hem pizza, kanske hyra film, spela X-box till klockan 3 o.s.v... :D Ska bli feeett kul!
Att beropå Ida, imorrn ska jag få låna hennes bamboisar *wiiho* :) Guldiga i största modellen<3 Kan tyvärr inte fota, Moa har kameran med till Paris! (  som hon förövrigt åker till imorrn, klockan 4 på morgonen...) Lite synd, men jag får väl sno brorsans ;)

See you soon<3

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0