Söndag

Hejsan!

Just nu sitter jag ute och skriver :) Tog med den bärbara ut, mycket skönare! Jga och M har precis varit ute med hundarna, Mira är typ lerig från topp till tå :P Så här mysig var hon på en skala...:

image313  

Hon la sig liksom i pölar av brunt/gult vatten, hela hon stinker typ äggmök ;/ Jaja, det blir väl in i duschen med den bruden :)

Jag har inga speciella planer för dagen, skulle vilja åka in till stan men det är väll försent för det nu kl. halv 4! ;) Fast helst av allt vill jag bara gå o lägga mej o sova, tänker inte säga när jag o Malin la oss för om mamma läser blir hon inte glad ;P
Åh, imorrn är det skola igen-.- Jag fattar inte hur fort helgerna går! Men nu måste jag njuta lite av det sista som är kvar ;)

Pussisar<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha precis som Maja ;)

2008-04-06 @ 18:55:09

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0