Today I feel

                             image432
                                                               Taken by me

Tjooho!

Jaha, ännu ett SO- prov... Fast man egentligen bara skulle vilja skita i allt, och ta in våren! Man hinner ju knappt...
När jag kom hem i eftermiddags, gjorde jag chokladbollar och satte mig och solade en stund, sen försökte jag komma in  på bloggen men nej... det gick inte, så jag satte mig framför TV:n en stund fast jag vet att SO-plugg ligger och väntar :P Typiskt mig att inte prioritera... Sen gjorde jag iallafall något nyttigt och tog med mig hunden och kameran ut på en liten promenad. Ljuset så här på eftermiddagen är perfekt för att ta fina bilder! För att inte tala om kvällssolen! Åh, jag skulle vilja ha en sån där riktigt fotograf-kamera... Älskar att fota.
Men hursomhelst, imorrn blir det myspys när familjen åker iväg till ett par kompisar föt att fira valborg! Familjetradition... :)
Men nu är det middagsdags! Ses :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Helena

Aaaaah vilken fin bild :O hoppas den lilla kameran kryar på sig ;) hehe, haha. :D

2008-05-01 @ 00:23:38

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0