Vill utomlands...

Hej på er!

Hur mår ni? Idag har det varit mulet, första gången på ganska länge faktiskt! Och så fort det är regnigt och så, så får jag ont i huvudet... Man blir liksom allmänt deperimerad! Men jag har lyckast hålla mig glad genom kompisar och så :D
I eftermiddag blir det mest plugg, trååkit... Men vissa saker måste man göra här i livet :P Måste ut med hunden också, blä, gummistövlarna på ;/ Åhh, jag vill bara åka utomlands! Tänk er en varm strand typ på Mallis eller nått, och en kall läsk i handen och solglajorna på... MM, längtar till sommaren!
Men nu ska jag kolla lite i Bon´a Parte- katalogen som kom på posten idag och sen kolla runt på lite bloggar, återkommer väl senare :)

Pusshej<3

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0