030608


        Här vill jag tillbringa min sommar. Utö.


Vänner
. Min klädsel ska förhoppningsvis plåtas av mami, när hon nu kommer hem. Inläggen idag har varit glesa, dels pågrund av dålig fantasi, och dels pågrund av att bröderna ockuperade datorn hela kvällen... Men nu är jag här och tänkte sammanfatta min dag! Först vaknar jag såklart, sätter på mig en rosarandig stickad tröja och smetar på knalligt rosa lippgloss! Känner mig som en polkagris på väg till bussen, men vänjer mig snart vid den söta känslan. I skolan rullar allt på, ni vet såhär innan sommaren så är inte skolan så mycket till skola! Stannar kvar i bildsalen med tre vänner och målar en stund, mysigt värre. Får åka buss hem själv, men vad spelar det för roll om man har roliga spel på mobilen, haha? Kommer hem, sätter på datorn och upptäcker "komentars-problemet". Blir riktigt irriterad, blogg.se bara krånglar och krånglar! Menmen, life goes on. Har varit på en liten promenad med hundarna och kom nyss hem, med världens huvudvärk! Tatataa! Slutklämmen på denna underbara dag. Hehe. Puss!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0