Lollipop



Idag känner jag mig som sagt som en polkagris, eller en "lollipop" som rubriken säger. Jag önskar att jag kunde säga att den stickade rosa/vit randiga tröjan är köpt på någon liten secondhandaffär, men jag är rädd för att behöva säga att den är från Gina... :) Fast ett riktigt kap var det! En 50-lapp fick jag offra, det är ju nästan ingenting! Den här kommer nog att åka på under divesre båtturer under sommaren, ett riktigt mysplagg! Skorna, som förövrigt börjar bli riktigt försmå, är från DinSko, Shortsen har jag sytt själv, och så hade jag en väska som är secondhand. 

(Föresten, fråga mig inte vad jag gör med huvudet, för jag ha ingen aning...)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fiint!!

2008-06-04 @ 14:48:33
Postat av: elin

Jag ska berätta vad jag tycker...

Jag tycker du gör ett helfint jobb med din bloggsih..



www.elineeriksson.blogg.se

2008-06-04 @ 21:05:32
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0