Bildspecial: K:fem

Tjenahejsan:)

Har just kommit hem från Vällingby. Va stort de har blivit asså! :O Känns inte som det lilla som jag är van vid..:P Men det var jätteballt, K:fem heter modehuset!  Någon som vet varför? Väärldens största Gina iaf<33 Wihoo :) Ska visa lite bilder...:

image216
Här är då utanför...

image217
En DJ fanns på plats...

image218
Det här otroligt balla linnet från MQ, mycket omtalat på kenzas blogg! 400:- känns kanske inte riktigt prisvärt..?

image220
Hittade även den här beautyn från MQ, den kanske ser lite konstig ut när den hänger på galgen, men jag tror att till ett par leggings och high heels, så skulle de nog bli jättesnyggt! Älskar parkas.

image221
Sommrig topp från JC...

image222

image223

image225
Testade även dom här skorna jag gått och funderat på ett tag nu. Tänk att från början testade jag dom för att dom var så fula och nu tänker jag köpa dom :) (Precis som du misstänkte Klara :P) Dom blir finare o finare ju mer man tittar på dom liksom. Dessumtom är klacken inte så jättehög, och stödytan är ganska stor så jag kan gå i dom.

image226
Bambooisarna o syrrans sjal :D

PUSS<3 Hoppas ni har ett bra påsklov ;P


Kommentarer
Postat av: klara

åhh, vad jag längtar dit till mode huset!
förresten kan vi bli tvillingar med bamboosana. haha

2008-03-28 @ 21:50:24
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Anna svarar

Modehuset är verkligen fint:D Vi kan väl åka dit nån gång, typ du, jag, Karin o Lotta eller nått:D:D

PUSS

2008-03-28 @ 22:48:37
URL: http://www.heeejanna.blogg.se
Postat av: sheima

åh :D

2008-09-04 @ 21:56:35
URL: http://modemix.blogg.se/

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0