Header:D

Gokväll :D

Hoppas ni inte glömmer att ställa klockorna en timme framåt nu då! Sommartid! :) Älskar när det blir ljusa kvällar o långa dagar :D Fast dessvärre får man sova en timme mindre ;/ Vällingby med S  idag ägde! :) Flumm som vanligt..:P Dessutom fick jag låna hennes skor o hennes skinnpaj *wiiho* Så nu har hon mina vita tygskor o min jacka :)
Sitter just nu o trycker i mig godis som blev kvar från igår, har precis slängt i mig en halv familjepizza och druckit typ 5 glas påskmust... :P Känner mig såå nyttig faktiskt ;) Ska nu göra något bra för kroppen o ta ett bad, så skönt! :)

Jag e så himla glad! :D  Den här tjejen har hjälpt mig att designa en header! Så himla shysst :D Hoppas jag kan få upp den här snart, så ni får se den :) Det är lite krånglit, men det ska nog gå :)

Men nu måste jag kila, badvattnet kallnar :P

PUSS<33

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0