Önskeoutfit

Tjena:)

Så fort man vänder ryggen till datan så e pappan där o ska hålla på ;P Han har tjatat typ jättelänge om att få skriva ett inlägg om "världsläget"... -.- Märks det att han e SO-lärare, haha? Och självklart ska han mobba mej och skriva "typ" "fett" och "*suckar*" o allt^^

Menmen, åter till mej nu då ;P Imorrn ska jag till Vällingby med Klara och Karin, får se om jag tar med mej nått hem då. Barnbidraget kommer ju imorrn:D *jublar* Vill köpa en assesoar, typ en sjal. Ska även köpa hamstermat till Joey. Maten vi fick av Agnes är borta.. :O Är man slarvig får man stå sitt kast och lägga ut pengar för nytt ;)

Tänkte även slänga ihop en liten Önskeoutfit, kan ju fortfarande inte fota dom riktiga:P

image119 image120image121
image122

Jeans- Cheap Monday
Väska i härliga vårfärger och mönster- Wedins
Lackpumps- Wedinds
Söt topp- TopShop

Later<33

Kommentarer
Postat av: Anna

skorna va riktigt snygga =) Ja tack till dem :) kolla gärna in min blogg om du har tid :)

2008-03-19 @ 21:45:28
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: Anna svarar

Okej, de ska jag göra:)

2008-03-20 @ 18:53:49
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0