Pics

image141

Är inte det här halsbandet såå sött? Tycker det är jättefint när det är en kedja med många små berlocker på! Skulle gärna få vara even more för min del:)

Hur har eran påskafton varit då? Min var jättemysig, med påskmat, påskmust och påskägg såklart :D
Tänkte visa några små bilder;

 Börjar med den här, visst är den härlig^^ Man kan göra såna där grejjor med den nya kameran :)

image143

Sweetie<33

Och här en liten bild på påskäggen jag målade :) (fråga mej inte vad e för skugga som förstör..?:P) 

image144

Haha, söt chicken va? :D

Självklart bjuder jag på en bild på påskägget...:image145

Yummie :P Vann tyvärr ingenting på lotten "/ Fast brorsan vann 50 spänn, haha :D Märkte nu att på bilden ser ägget nästan oranget ut, det var rosa irl, haha spillerill :P 

Sov sött, ni e bäst de vet ni :)

Kommentarer
Postat av: ida

1. jätte fint ARMBAND!!!
2. mira e sååå söt på den där bilden :P
3. dina ägg blev mycke snyggare än mina...
4. åh :o, ditt ägg såg jätte smaskigt ut! mitt e typ slut :(

2008-03-22 @ 22:35:59
URL: http://levandeljus.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0