Stan

Heeejsanhoppsan:)

Har just kommit hem från stan, va där inne i 6 hela timmar :D är jättenöjd med dagen, tänkte lägga upp bilder på det jag köpte, om kameran funkar vill säga... "/ Hursomhelst så märker man hur utmattad kroppen blir av att vara mitt inne i stockholms innerstad så länge! Vi åkte först till slussen och kollade lite på MONKI o Gina. Sen gick vi genom gamla Stan (så himla fint det är där asså!) till T- centralen och Hötorget. På vägen dit köpte jag jeans på Cubus för bara 199 kr! Bra va?:) När vi kom fram åt vi pzza i hötorgshallen och sedan gick vi i lite affärer där. Det jag fick med mej hem idag var:

Stor oversize T-shirt, Gina
Kjol m. hängslen, Gina
Örhängen, Gina
Jeans, Cubus

Ja, det var väl typ det ;P Men vet ni? När vi skulle in i Skogallerian Feetfirst, så kändes det väldigt tomt. "Aja" tänkte vi och fortsatte kolla runt lite. Sen märkte vi hur alla expediter kom fram till oss och frågade "Vill ni ha hjälp?" "Hur går det?" och allt sånt. Dom gick om kring o tittade efter oss och kollade på deras klockor, och vi blev mer o mer stressade. Sen frågade jag när dom stängde och då sa hon att dom redan hade stängt :O. Haha, jag typ sprang ut och det var verkligen ingen därinne förutom vi och alla expediter som kollade irriterat på oss. men K o L stannade lungt kvar och köpte skorna o allt, ojojoj, de var inte kul, menmen :P 

Nu ska jag gå o ta lite pics på det jag köpte, sees<3

PUSS  

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0