Tävling

Hej! :)

Idag ska jag och M förmodligen till badhuset, om vi kan boka vill säga! "/ Badhuset vi ska till kräver att man bokar innan man ska in, lite dåligt faktiskt! Men vi ska ringa varran 11 och se hur vi ska göra.
Nu är jag med i en tävling på cocoo, och om jag vinner kan jag ha en tävling här på bloggen :D Håll tummarna för mig! Det är nog inte sådär jätte stor chans, kan tänka mig att många är med i den! Men man skulle  skriva i ett mejl vad man skulle vilja vinna för pris, om man nu vinner, och då sa jag det detta vita:

image230
Vad tror ni om det? :)

Aja, hoppashoppashoppas jag vinner! :D

Puss

(Ni betyder jättemycket för mig, hoppas ni fortsätter läsa min blogg i framtiden!)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0