Vällingby C

Hej :)

Upptäckte just att en inbjudan hade kommit på posten :D En inbjudan till invigingen av Vällingbyn C och det nya modehuset! Shit va kul :) Har hört att det kommer vara typ röda mattor i hela V-by Centrum, och att det typ kommer hänga ljuskronor i taket och allt :D (Fast det är bara vad jag har hört dåra!) Men för er som inte vet, så är invigningen den 27 mars kl.17.00-21.00, och hela Vällingby firas 27- 30 mars. Kom gärna dit :D

image201
google.se

Föresten så ska jag inte sitta hemma hela dan :) Jag, pappa och brorsan ska till Akvaria. Det är typ ett museum... jag vet inte, jag minns inte så mycket från när jag var där sist. Men det finns typ krokodiler och grejjer :P Aja, kul att göra någonting annat än att bara vara hemma :D

See ya<3


Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0