Vårkänslor

Heej:)

Hoppas allt e bra med er, själv har jag fått värsta glädjerycket idag, haha. Vet inte varför men de beror väll på att solen skiner o våren e på väg:D
Brorsorna kom nyss hem o sitter just nu och tittar på animal planet och garvar ihjäl sig åt nån apa som tydligen har en lite för stor rosa rumpa... Omogna dom e asså hah :D

Åhh, ja har så himla mycket bilder på kläder som ja vill visa, men jag vet inte hur man kopierar bilder från internet och llägger upp på bloggen. Nån som vet och kan förklara? Jag vill att min blogg ska va en modeblogg så det skulle vara bra att lära sig:P Jag hoppas jag lärt mig till helgen när jag och syster ska shoppa, så jag kan visa lite:D

Idag i skolan sprang ja runt som värsta barnet på julafton o berätta för alla att jag hade fått en blogg, haha så jag hoppas att antalet besökare ökar med åtminstone tio st ;)

Näe, nu måste jag gå, läxor väntar... Men först ska ja nog ta lite hallonkräm, yummie =D

PUSS

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0