Bubbelbad<3

Gokväll babes!

Känner mig väldigt nerdrogad... Har just badat bubbelbad med lite oljor och lung musik, och ni vet ju hur kroppen reagerar på sånt? Den vägrar resa sig upp och när man väl lyckas med det, blir man helt snurrig och måste sätta sig -- man blir nerdrogad helt enkelt! ;P Men det är samtidigt otroligt avslappnande, och man blir sådär härligt myspysig och kan somna jättebra sen :) La även på en mask, så ren känner man sig allt :D
På torsdagar har vi vår härliga, traditonella städ-dag här i familjen, underbart (noot...)! Och som ni kanske vet är mitt "städområde" den fräshiga toaletten... Och jag har lite problem för jag kan typ inte få upp korkarna på dom barnsäkra toalett-rengöringsmedlena ^^ Hah, fett skojj :)
Jaha, i morgon var det freedag igen då, shiet vad dagarna susar förbi!? Snart är det ju sommarlov ;) Fast först ska födelsedagen bli avklarad, och den är om bara 18 dagar wiiho! Någon mer som är aprilbarn:)? Jag gillar att fylla år i april! Vet ite varför, det är bara bra :D
Men nee.. nu ska jag nog ta o sussa kudde ;P Känner att jag verkligen är i behov av sömn! :)

image336

Dröm sött<3

Kommentarer
Postat av: ida

ingen dages outfit idag? använde du bamboois?

2008-04-11 @ 07:52:21
URL: http://levandeljus.blogg.se
Postat av: bella

åhh...jag vill också bada bubbelbad!!avundsjuk...

2008-04-11 @ 15:31:07
Postat av: Anna svarar

Ida: Jag har ingen kamera, men här är den "skriftligt":
Oversised skjorta-HM
Knästrumpor- Lindex
Bamboo- Ida:P

Bella: Haha...:P

2008-04-11 @ 22:53:27
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0