Var det Engla jag såg...?

Heej people!

Sååå ledsen att det har dröjt så länge, men familjemedlem efter familjemedlem har tagit datorn för mig... Men nu är jag here! :)
Imorrn blir det översovning och middag hos K! Mycket trevligt! :) Även Elli hänger på, vi ska typ spela in lite film och kanske åka gummibåt haha ^^)

Vet ni? Världens läskigaste grejj, jag satt vid busshållplatsen i morse, när jag ser en tjej och hennes kompis. Okej, det var inte det läskiga, utan grejen var att hon såg preciiis ut som Engla! Ni vet flickan som blev mördad "/ Så hemskt! Hon hade exakt likadana glasögon, likadant hår, samma ansiktsform, samma ålder... Jag kunde inte sluta stirra! Jag tillochmed hoppades för en liten stund att det skulle vara hon, men nej... Hur skulle det gå till?*Buhu*

Föresten, dagens outfit får ni i morrn! Då lägger jag in gårdagens, dagens och morgondagens, hihi :)
Åh, jag skulle så gärna vilja ha en Nikon D40 eller en D60! Dom tar så otroligt fina bilder! Men 5.000 spänn har jag inte lust att spendera på det riktigt... Hm, får väl skilja drömmar från verklighet! :)

image372

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0