Björn Gustavsson

Hejsan:)

Vilket konstigt väder de va idag asså! imorse när ja vakna typ snöade de! När jag gick hemifrån var det vattenpölar över allt, så man fick typ hoppa runt som en galning om man inte skulle kliva i dom. :P.. Men sen när jag åkte hem från skolan, sken solen och man kunde gå utan jacka! Mysko... äkta vårväder! Sista lektionen ida va eng. Det blev inte så himla lyckat:P Ja o mina kompisar ville ha fönsterna öppna, men nåra andra ville inte de. så då blev de ett onödit kaos o alla sprang runt o öppnade o stängde förnster, haha. vår lärare blev lite lätt irriterad. sen skulle alla dela upp sig i grupper o leka olika lekar o då blev de ännu mer kaos, o sen flög ett fönster typ upp o slog till en kille, o alla höll på m. sina mobiler o sen sa vår lärare att hon skulle ringa hem till allas föräldrar, o sen slutade vi 25 min. för tidit :D De va min engelskalektion de... :P

Vad tycker ni om Björn Gustavsson? Visst e han lite "nörd-söt" på nått sätt :)? Minns ni i lördags när han lekte full? Farfar blev typ as-sur o ringde in till svt o skrev insändare till typ 5 tidningar där de stod: "Jag är så otroligt  upprörd!! Man kan ha kul utan att vara full! Man kan ha roligt utan alkohol!! Bojkotta allt sånt här, jag är så arg blablabla familjeprogram blabla vad ska barnen tro blablabla..." haha, lite larvigt, han ser inte ironin i det. ja tycker iaf att Björn e en jättebra komiker, vad tycker ni?

image45

Kommentarer
Postat av: ida

oj då, han tog det väldigt seriöst.... jag menar, björn gjorde faktiskt bort sej totalt när han va "full" så det va väl ingen posetiv reklam för alkohol heller.

Björn e iallafall bäst!!! Älska Björn Gustafsson

2008-03-06 @ 18:54:03
URL: http://levandeljus.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0