Digitalkamera

Heej:)

                            
Vet ni? Idag ska jag och min syster köpa en ny digitalkamera! :D tjohoo! Vi är verkligen i behov av en ny! När man sätter på den gamla så åker objektivet typ ut o in o ut o in, också surrar den o piper och beter sig som en  liten  psykopat eller nått :P Så idag krävde jag att vi skulle köpa en ny, men mina föräldrar vägrade o sa att dom inte hade behov av en ny på ett tag, så jag frågade min syrra om hon ville dela med mig o det ville hon :D Så nu har vi kollat lite på onoff´s hemsida och kommit fram till den här:

image127
Bild: Onoff.se

Ojojoj, vilken stor bild:P Men iaf den här verkar helt OK med tanke på att den bara kostar 800:- och då delar vi ju ändå på priset o då blir det 400:- o då har jag halva barnbidraget kvar! :D Vad roligt för er att ni får ta del av min ekonomi, haha ;P Men som ni kanske minns så skrev jag ju förut att jag ville ha den här:

image128
Bild: Onoff.se

Haha, lite mindre bild, menmen :) Syrran ville inte ha en rosa så jag får väll nöja mig med grannfärgen på skalan :P Hoppas vi åker snart och köper den så att jag kan fota kläderna för en gångs skull! Jag tänkte även ta kort på minn örhängessamling, (som jag förövrigt kan börja förbruka på måndag!) :D
Vad tror ni om det?

Ha det bra sålänge, hörs sen!

-PUSS-

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0