Happy easter:)

Hello!:)

PÅSKLOV!! Firade det hela genom att gå med E till Coop o köpa en fet godispåse ;P Ett tips är att det är påsk-rea i typ alla lite större mataffärer! Efter det så åkte jag med K och K till Vällingby :) Fyndade en jättefin sjal, 60:- på HM. Passar perfekt till min olivgröna jacka! Idag köpte syster uppladdningsbara batterier, så jag kan äntliigen ta lite pics på det jag shoppade för en vecka sen :D och även på örhängena jag köpte i förrgår, och sjalen jag köpte idag dåra. Men just nu väntar jag på att dom ska ladda (vilket dom ska göra i 24 timmar tydligen...-.-) Men så länge orkar jag nog inte vänta, haha, otålig som jag är ;)
På måndag ska jag få ta ut mina läkörhängen *jippi*:D Äntligen, efter 6 veckor får man använda dom riktiga, fina örhängena som man längtat efter så länge :)!
Nu måste jag snart gå och städa O.O Blää, städ-dag på torsdagar haha, vi är en organiserad liten familj ;P Och gissa vilket "städ-område" jag har om inte TOALETTEN!? Mysigt värre... Aja nån måste ju ta hand om allt som småbrorsorna skvätter omkring sig kl. ett på natten...*huuuh*

Aja, hoppas ni får nått skojj i era påskägg på lördag :D
image123
Bild: Google.se

(Nu ska brorsan gå påskkärring, haha cool man kan va ;P)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig torsdagskväll och Glad Påsk! :)

2008-03-20 @ 19:31:06
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Anna svarar

Detsamma, detsamma, haha :D

2008-03-20 @ 19:33:06
URL: http://www.heeejanna.blogg.se
Postat av: emma

haha! "din brorsa" kom hem till oss... gissa om ja blev förvånad XD

2008-03-21 @ 16:32:09
Postat av: Anna svarar

Haha:P

2008-03-22 @ 12:18:29
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0