Hudförsvarets

Tjoo:D

Sitter foortfarande vid datan och låter mitt liv flyga förbi utanför fönstret... ;P Borde verkligen hitta på nått nu, asså! 
Har ni, precis som jag, torra och nariga läppar? (Börjar det här låta som en apoteket-reklam...?:P) isånnafall måååste ni testa Hudförsvarets läppsalva! Den är jättebra verkligen! Den mjukar upp läpparna och känns naturlig och allt sånt där. Började använda den i 5:an, och har gjort det sen dess. Och den är dessutom otrooligt prisvärd!

image115
Bild: Apoteket.se

Jag tror det var 29:50 eller nått, på apoteket!
Köp och njut! :P

Nu tänkte jag testa hur det går att skriva på tagnentbordet utan att se ;)

"Kem, jag jeye amma. Jah 'är trattin pr ocn hag jah en hund sonm heter Mirfa. Jsag volhagr vlohha för iungehär rbä vevkor sen. kah rucker ser är lärre rpöohy"_=? Snart är ds3er PÅDTLUB!!:=)O"

Haha, ser ut som att jag har skrivit på isländska, eller vad vet jag? :) Den som listar ut vad det står, och skriver det i en kommentar, är bäst och borde hamna i Guinnies reckordbok :D

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: klara

hej jag heter anna och är tretton å. jag har
en hund som heter mira och .....
nånting :P

2008-03-18 @ 18:07:42
Postat av: Anna svarar

Haha, näära;P

2008-03-18 @ 19:34:13
URL: http://www.heeejanna.blogg.se
Postat av: emma

ok ja gissar lite ibland men...
Hej jag heter anna. Jag är tretton år och har en hund som heter mira. Jag började blogga för ungefär två veckor sen. Jag tycker det är jätte roligt. Snart är det PÅSKLOV!!:=)

vare rätt??? ganska nära i alla fall, lr? ;)

2008-03-19 @ 07:37:04
Postat av: Anna svarar

NÄSTAN rätt:D Bara en smilie fel:P

2008-03-19 @ 16:31:19
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0