Huvudvärk

Heej:)

Vaknade just och mådde inge vidare... Huvudet värker och så har jag fått vääärldens största blåsa i munnen. Nån som vet hur det känns? Det är hemskt! Dessutom tror jag att en förkylning är på väg..."/ Men hursomhelst, idag har jag inga planer på vad jag ska göra, men det blir väl film, X-box, bubbelbad och lite annat tråkit grejs. Fast mest av allt så blir det ju datorn och bloggen förstås :D
Inatt sov mira (hunden:P) inne hos mig. Gissa varför? För att hon mådde dåligt, så mamma sa att hon skulle sova hos mig om hon skulle behöva komma ut mitt inatten och spy... Jippi! Mamma själv kunde såklart inte sova med henne, för hon skulle ju upp till jobbet så tidigt idag , så hon kunde inte bli störd >:( Men som tur var behövde inte mira "ni vet vad" så jag fick iaf sova natten igenom :P Fast jag fick världens minsta plats i sängen, för den ansåg Mira som sin egen :P Fast jag kan erkänna att det var rätt så mysigt, trots allt ;P

Vad tycker ni om den här Channelväskan? Jag tycker den är jättesöt! Speciellt om den skulle varit i rött eller svart!

image199
Bild: Ellinorak

PUSS på er :)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0