Rastlös...

Hej:)

Har segat framför datan/ MTV heela dagen... Borde egentligen gå ut med hunden, men jag orkar verkligen inte! Just nu vill jag bara att klockan ska bli 5, så att jag får åka på Vällingby-invigning :P Ska kolla på lite grejjer, fast tyvär inte köpa nått, ja e fullständigt pank!
Jag hatar att vara rastlös... Fast imorrn blir det kul! Då ska jag och M till ett äventyrsbad :D skitkul! Och sen på lördag ska jag och S till stan eller Vällingby, också jättekul :) Har inte träffat henne på flera veckor!
Nu ska jag försöka komma på något att skriva i "skönhet och hälsotips" kategorin! :) Vet nog redan vad jag ska skriva föresten... Kommer upp snart :) Ska dessutom lägga in Gårdagens outfit!

Seee ya<3

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0