Skidor :)

Hellu :)

Idag var ju jag som sagt i Kungsberget. Nu har jag väärldens träningsverk eller nått, jag vet inte vad det är, men mina ben känns som om dom vore fast i ett skruvstäd typ "/ Men hursomhelst så var det väldigt kul, fast jag var lite obekväm ibörjan och en gång satte jag mej ner i backen och vägrade åka. Som en sexåring :P Det var jättebrant och jag klarade det inte, haha. Så till slut, när jag hade suttit där i typ 10 min, så knäppte jag av mej skidorna och gled på rumpan ner för hela backen ;P Gissa om folk glodde... haha :)  Men asså, håller inte ni med mej om att liftarna e det roligaste med skidor? :D Det är ju askul att sitta i en sittl-ift och sjunga och försöka träffa människorna där nere med sina spottloskor.. ;P Inte för att man lyckas men endå :) Och ankar-liftar är jätteroliga, och såna där knapplifts-karuseller typ, wii :D Men hursomhelst, vi hade jätteroligt och dagen blev jättelyckad!

(Nu tänkte jag lägga upp en dagens outfit, gissa hur den kommer se ut... :D)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

ha ha XD när jag va i romme så satt vi och skrek och sjöng i liften. Provade också med spottloskorna, träffade bara mina egna byxor...

2008-03-24 @ 22:53:56
URL: http://levandeljus.blogg.se
Postat av: Malin

Haha Vi hade värkligen askul!

2008-03-25 @ 09:37:51
URL: http://heejmalin.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0