Snygga eller fula..?

Hejsan:)

Igår i vällingby testade jag ett par skor från DinSko. Då, innan jag testade dom, så tyckte jag att dom var jättefula. Mest för att klacken var för stor. Men sen när jag  satte på mig skorna så blev dom snyggare, speciellt till ett par stuprör. Så nu har jag lite svårt för att bestämma mig.. ;P Tänkte visa er en bild, men jag kan typ inte ta bilder från deras hemsida "/ Så jag försökte fixa till en egen liten målning i paint, o den funkar självklart inte heller att lägga upp, blä! Men ni kan ju alltid gå in HÄR o kolla förstås, men varning dom är mycket snyggare in real life!! :D Tänk er till ett par mörka stuprör och en vit, sommrig tunika... hallelulja, eller..? Haha, är lite kluven! ;D Ska nog tillbaka o kolla på dom igen snart, får se hur jag känner mig då!

Vad tråkit det är med  bildlösa inlägg, menmen ;P

Men hursomhelst, vi hörs<33!



 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Venne. Tycker nog att det är snyggare med smalare klack eller rak klossklack. :P

2008-03-22 @ 09:40:01
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anna svarar

Ja vet... Det är klacken som får mej att tveka ;/
Men vi får se hur jag gör :P

2008-03-22 @ 12:17:17
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0