Torsdag

heej:)

Väntar just nu på maten, är aaashungrig, låter som att magen har en liten rockkonsert :D. Ska jag berätta om min underbara morron? Jag gick upp 06.30 och satte mig och virkade (haha, aa faktiskt:P) sen hade det plötsligt gått en hel timme, och min buss gick om 5 min (!!!) så jag fick slänga på mej kläder o springa :) haha

Idag är jag faktiskt läxfri!:D Det känns väldigt tomt faktiskt. men då kan jag ägna mer tid åt bloggen :) Kan tyvärr inte lägga upp Dagens outfit, kameran krånglar :( fast jag behöver nog bara byta batteri. 
just nu väntar jag på svar från cocoo.se, som kanske ska sponsra mig! Kulkul. 

Jag tänkte nu lägga upp en liten HM-nagellacksspecial, (försök säga det fort:P) Dom har många härliga färger som jag gärna vill visa er:)
Den kommer upp snart!

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: me again...

haha det krånglar när man vill säga det :)

2008-03-13 @ 17:53:50
Postat av: ida

ha ha, jag väntar på svar från bettiesgalleria, cocoo, kyssjohanna och nuknuk! =)

2008-03-13 @ 18:53:56
URL: http://levandeljus.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0