Kväll med Emma

Tjoosan :)

Visst har veckan gått fort? :O Men så är det väl när solen skiner :) Ska snart ringa Emma, ska myspysa med henne i eftermiddag/kväll. Ska väl Xbox- nörda som vanligt ;P Om ni undrar så spelar vi inte typ Halo 2 eller nått sånt inte... Haha, vi spelar Monkey Ball :D Det är då ett spel som går ut på att man är apor som springer omkring i bollar och ska ta bananer på olika banor, sjuukligt beroendeframkallande ;)
Vet ni? Idag på bussen hörde jag två tjejer som snackade om att de skulle grilla ikväll! Ååh, det är väl ändå det mest övertygande sommartecknet ever? :D Imorron har jag lust att åka in till stan och "fönster-shoppa", ni vet bara gå och suukta efter alla de där drömkläderna som kostar långt över tusenlappen, och få den där rätta feelingen i magen... ;D Får väl se om någon vill följa med mig. Sen på kvällen ska jag nog sova hos Malin:) Sketakul, ju!
Föresten, håll med mig om att Klara är jättesöt i utsläppt hår :D? Jag o Karin försöker övertyga henne om det :P Kolla också in hennes nya superfina skor från TopShop! *Avundsjuk*

 
(Klick it:P)

Jag gav dig skyddad identitet, Klara :) Och håll med om att ditt blonda långa hår är fint? :)

Nu luktar det pizza i hela huset, härligt :D Får nog ringa E efter maten istället! Känner mig lite drogad, lyssnar på Lindex reklammusik! Har lyssnat på den i typ 20 min nu... zzzzzz ;) 

Hmm... undrar om maten är klar snart? *Springerivägochkollar*

PUSS på er, fortsatt trevlig fredagkväll!<3

(PS. Sånt här kan man se på min skolgård! Spånga Grundskola och Gymnasium med djurinriktning på gymnasiet, hela skolan kryllar därför med djur, hallelulja! :D)



Är hon inte fiin? <3

Kommentarer
Postat av: klara

Wattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D

2008-04-04 @ 22:21:05
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Anna svarar

Haha:D

2008-04-05 @ 12:33:37
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0