Min helg!

Hello friends! :)

Ojojoj, har haft fullt upp hela helgen, inget skrivande, såå ledsen! Nu måste jag verkligen skynda mig att skriva, datorn håller på att lägga av...
Hm, okej, nu tänker jag försöka samanfatta helgen lite kort här:
Lördag: Vaknar, känner mig väldigt pigg på grund av solljuset. Får ett samtal av Elli o Karin (vi pratade tre st i samma samtal^^) och går sedan till Vällingby med dem+ hunden. Tar en sväng förbi mig, häller i oss vatten, spelar gitarr, och rockar loss till årets melodifestivalskiva som jag fick av min faster för några veckor sen... ;) Efter det, hem till Karin för att äta en jättegod middag+efterätt, sedan lite myspys med filmen Råttatouille, lite familjespel + en stor skål med godis! Sen går vi och lägger oss rätt tidigt, ca. kl 01.30, för att inte däcka ihop dagen därpå :) Blev en hel del skvaller innan vi till sist somnade!
Söndag: Vaknar, ligger och drar oss för att sedan gå upp och äta en god frukost som består av; Rostat pitabröd, O´boy, och en risifrutti! Yummie :) Sedan direkt ut i solen! Tog lite fina vår-pics, solade lite, och flummade en hel del :P Sen bestämmer vi oss för att gå hem till mig och baka en sockerkaka, blir även lite saft i trädgården. Vi återvänder till bryggan där vi avnjuter sockerkakan och lite päronsoda+ frukt, vi skämmer även ut oss lite för några killar, men jag går inte in på detaljer ^^ Efter det blir vi tvungna att gå hem för att E är så kissnödig, haha :)

Jaa, det var då min helg lite kortfattat :D Blir tyvär inga Dagens, med tanke på att jag råkade göra något mysko med kameran så alla bilder raderades... -.- Men det får bli imorrn då, om jag lyckas rota fram något fint :)
Ja, det var väl allt förtillfället, kanske blir en liten "Bildspecial: Annas helg" senare ikväll eller kanske imorrn, det berorpå vad datorn klarar av :P Dessutom tror jag att pappa börjar få lite lust att gästblogga så håll ögonen öppna, haha ^^

Men nu ska jag nog springa och kolla på det sista av Parlamentet, tror att Björn är med ;)

Puss på er, kära läsare!


Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0