Pilotisar, hot or not?

Shoohejsan!

Sista uppdateringen för idag blir en liten fråga. Jag har funderat ett tag på att införskaffa ett par pilot-glasögon, nu till sommaren. Så nu har jag somsagt en liten fråga.. ser man fullständigt hippie ut i dem?? :P Om man bara har rätt outfit tycker jag att det kan vara riktigt ballt! Men frågan är vad som är rätt outfit...

Är inte det här snyggt?

image335
Bild: *härifrån*

DÅÅLIG bild, I know... Men hur kan Mary-Kate få dom att se så heta ut?

Så vad tycker ni, ska jag köpa eller avstå? Hot or not?

Sussa sött babes!


Kommentarer
Postat av: Moa

inte snyggt... jag tycker nog att du ska avstå..

2008-04-10 @ 16:18:24
Postat av: Anna

Men Moa, ja vet redan va du tkr. :P

2008-04-10 @ 16:33:45
URL: http://www.heeejanna.blogg.se
Postat av: Teresa

i like it. sådär perfa rockchict. fast då måste de vara rätt kläder till också.

2008-04-10 @ 17:57:18
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

asså, ja tycker att de kan vara snyggt till rätt kläder och rätt person. Min klasskompis har ett par som ja tyckte va jätte snygga, men när ja tog på mej dom så varde genast jätte fula hmmm...:/ nu vet inte ja hur du ser ut i dom nu då...sen finns de ju många olika varianter!! see ya :D

2008-04-10 @ 21:10:08
Postat av: lina

hej !

Jag tycker att det är jätte fint! Jag hade köpt det men jag ser tyvär ut som en ledsen fluga :( Men om du passar i det tycker jag att du ska köpa det !

2008-04-11 @ 16:46:28
URL: http://heejlina.blogg.se
Postat av: Katarina

jag tycker inte att du ska köpa dom...
dom e inte så snygga..

2008-04-11 @ 23:29:10
Postat av: Helena

om du passar så ska du köpa, jag ser ut som en ledsen bulldog. :D du glömde dina armband här, men skickar dom med moa på kören nästa gång :D

2008-05-01 @ 00:27:24

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0