Puderrosa tunika

Tjoho!

Köpte ingenting idag, men grejjen var att jag gick in på HM, Gina, MQ och allt det där men hittade ingenting, sen precis när Vällingby höll på att stänga så sprang jag in på Indiska för att möta mamma, och där hittade jag självklart något på en gång -.- Det var en tunika/långlinne som var jättefin, vad jag kunde se på den där korta stunden. Den var puderrosa, jättesött! Jag hann precis hitta en XS när expediten kom och sa att jag var tvungen att gå "/ Men jag tänker nog åka dit med några kompisar imorrn, och kanske köpa den då! Hoppas den passar. Hittar tyvärr ingen bild på hemsidan, men jag visar ju såklart imorgon om jag köper den!
Hur har eran dag varit, förresten?

Nu ska jag söndagsmysa lite, tror jag ska ta ett bad<3

(Skola imorrn, prutt!)
 
Kramisar!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0