Söt HM-outfit!

Goder afton people :)

Måste snart hoppa i säng, så att jag är peppad och pigg till den långa natten imorrn :P Ska bli så kul! Ja, som ni vet har jag då FF nu, fast inte riktigt för morfar e här ^^ Fast han e en rätt så skön prick, så det är bara kul ;P Han beställde mat til oss från en kinaresturang, MMM. Hallelulja, I`m in himmlen :P Men typ kvart i 9 drar han hem och sen kommer Ida och Emma :D Hmm.. undrar vad vi ska hitta på då? Aja, vi har sån fantasi så nått blir det väl :) Vi ska bl.a. hyra en film! Men det finns ett litet problem... Filmen ska inte bara passa oss utan även mina yngre bröder som också ska kolla -.- Jag ska lixom vara barnvakt och samtidigt ha kul med mina kompisar :P

Kolla vilken sööt outfit, från HM:s nya kollektion kallad : Fashion Basics!

    image339

Jättefint! Älskar linnet, ska kanske köpa det, och byxorna är också jättecharmiga! :D

Puss på er!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0