X-box i gryningen...

Heeej babes!

Måste skynda mig att skriva, brorsan ska ha datan om 2 min :S Idag har jag inga speciella planer för dagen, blir väl mest sega runt hemma och göra ingenting... Ida och Emma stack just hem, dom skulle städa tror jag "/ Vi hade jättekul, satt och spelade X-box ända till gryningen :P Vi gick och la oss typ nyss^^ Nee, kl. 6, när solen gick upp och fåglarna började kvittra :) Vi var nära på att dygna, (asså inte gå och lägga oss på hela natten) men då hade vi ju bara varit såå döda imorrn i skolan -.- Ja, va kul, snart är det valborgsmässoafton (testa att säga det baklänges^^) då ska vi till några kompisar, Helena och Johan. Ska bli jättekul! Vi är med varran varje V-afton, det brukar äga :D Ska ta mycketmycket bilder!
Imorrn kommer syrran och kameran hem från Paris, då kan jag äntligen börja fota Dagens igen :) Kul!
ÅÅ, ikväll ska jag äta kycklingfilé,<33 för er som är intresserade :P

Men nu ska jag försöka göra något av mitt liv, uppdaterar väl igen om några timmar! :)

PUSS på er!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0