3-i-topp

halloj :)

Nu tänkte jag göra en liten lista över dom tre bloggarna jag tycker bäst om;

1.KENZA
2.Stina-lee
3.Ellinorak

Alla dom här tre tjejerna är jättehärliga, men jag vet inte om jag gillar kenza mest av dom... Läser inte hennes blogg sådär jättemycket längre, tycker hon börjar bli lite långtråkig. Stina-lee gillar jag för att hon är sig själv, hon är jordnära, och har världens härligaste dialekt :P Hon säger många kloka saker! Ellinoraks blogg är också jättebra! Hon tipsar mycket om saker man kan göra själv, hon är väldigt kreativ!

Sen finns det ju massa andra bloggar jag brukar läsa, speciellt kompisars, men jag vill inte direkt göra en 20-i-topp, haha:)

Later<33


Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0