Beställning på G

Tjosan:)

Jag fyller ju år snart ,(om typ en månad men man får väl längta?;P) och då tänkte jag beställa dom här som en liten present till mej själv från mej själv, haha:)

image125

Ett jordgubbshalsband med en fungerande klocka i! Jätteballt enligt mej, har alltid velat ha ett klock-halsband (jordgubben är rosa, den kanske ser röd ut på bilden?)

image126

Och självklart, bambooisarna!:D I ur och skur^^ Såå heta :D

Bilderna är självklart lånade från Betties Galleria , klicka er gärna in där. Dom har många fina frukt-halsband, som är väldigt inne i vår! :D

Kram<3

Kommentarer
Postat av: ida

jättesnygga smycken!!! Särskilt bambooisarna, de som har dem måste vara världens lyckligast människor! Å, jag avgudar alla med bamboo... XP

2008-03-21 @ 08:29:50
URL: http://levandeljus.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0