Fredag

Hej på er!


Måste egentligen göra ett teknikarbete nu, som jag sket i igår, men.. de e mkt roligare att blogga! ;)

Sen jag starta blogg har några av mina kompisar oxo gjort de:) De e jättekul o jag vet att nåra till oxo kmr göra de!


Häre lite länkar:


Malin<3
Elvira<3
Klara<3
Ida<3

Hann tyvär inte fota gårdagens outfit men jag tror jag hinner ida, (min kamera funkar igen:D:D!!) slänger in den när jag kmr hem!

Jaa, ida ida e de franskaprov -.- suuck, orkar inte... jag satt typ o träna till halv tolv igår :S Min hjärna känns som en stor klump o ja minns ingenting, blä. Men aja än går man bara i 7:an så såå alvarligt e de inte :)
Igår sa Karin att hon ville åka o shoppa, så de blir väll snart, lägger i sånnafall upp bilder på de jag tar m. hem ;)

PUSS 


Kommentarer
Postat av: emma

ring när du kommer hem... för visst kunde ja sova över hos dej? aja... see you XD

2008-03-07 @ 15:14:22
Postat av: fortfarande emma...

asså...kommeru snart lr? dehär e BORRRRRING!:(
tack för att du skrev världens bästa emma...:D
PS:du e världens bästa anna;)DS

2008-03-07 @ 15:45:52

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0