Fredagen

Helluusan:)

Har varit hemma ett tag nu och möblerat om i Joeys bur :) 
I eftermiddags blev det en fika nere i Spånga C med Karin, Klara och Lotta, sen åkte jag och lotta förbi hemköp o köpte lite godis, och drog sedan hem till henne. Hon har världens finaste marsvin (och en hemtelefon m. färgskärm:P)! Sen åkte jag tillbaks till skolan o hade utv.samtal som ni vet. Fick beröm men han sa att jag va för pratig...;P
Hursomhelst, så måste jag städa nu, syrrans kompisar kommer snart dom ska ha fest här hemma. Sen ska jag typ till Malin o sova där, om jag inte träffar Ida o Emma innan. Och så ska jag få i mig middag också... Jag har det rätt fullbokat helt enkelt ;)
Imorrn blir det SHOPPING för hela resterande barnbidraget :D ska bli jätteroligt! Ska vakna ganska tidigt, jag och Karin ska möta upp Louise i Hässelbystrand ungefär kl. 11 tror jag. Vi ska äta lunch i Kungshallen (hallelulja). Har ni inte ätit calzone nere i Kungshallen gör det! :)

Nu ska jag fixa det där nagellacks- kollaget från HM, det kommer upp här snart! ;D

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0