Friday

Heeej:)

Jag glömde länka till en av dom bästaste bloggarna!

Sanna<3

Franskaprovet gick bra :D

Minns ni att jag skrev igår om att vår eng. lärare blev apsur? Idag blev vi utslängda från matsalen... ;P Vi typ skratta o skrek så mkt att två lärare blev skitarga o helt enkelt slängde ut åss! Shit, va bra så här några dagar innan utv.samtalen, hrm... Men aja, hur farligt kan de va?

Tänkte göra ett litet test :) 
Nämligen att testa att skriva mitt namn med olika kroppsdelar på tangnetbordet, haha

Pekfingret: anna
Tummen: anna
Näsan: aqnnaq
Hakan: aZn bn z
Armbågen: aq nn a
Stortån: aNNA

Hälen: sanhmnjhws

Rumpan: -.:<  cv-HJJKBz< dfmhjxrws78y67gfgnjnj,m 

Hahaha, va lyckat de blev då;P

Trevlig fredakväll<3

(Lägger lite senare in dagens outfit)


Kommentarer
Postat av: ida

har fått bambooörhängena!!

2008-03-07 @ 16:39:11
URL: http://levandeljus.blogg.se
Postat av: Anna

Ja vet emma sa de ;/ *avundsjuk*

2008-03-07 @ 18:34:57
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0