Liselotte Watkins

Shoo :)

Jag är bara tvungen att visa er Liselotte Watkins ilustrationer! Dom är så otroligt.. coola! :D Kolla bara här:

image172 image173 image176 image178 image185 image186

image179

Jag tycker dom är as-grymma! Dessutom har dom illustrationerna börjat synas på catwalken:

image180
Där kanske dom inte är fullt så snygga, men ändå! Jag tror att dom här klänningarna kommer från Miu Mius vårkollektion, fats jag är inte säker. Hursomhelst så är teckningarna av Liselotte Watkins jättehäftiga! Vad tycker ni?

Ciao <33

Kommentarer
Postat av: Teresa

Teckningarna är urfina. Påminner lite om Lovisa Burfitts fast i färg. Klänningarna är lite mindre snygga. Den längst till vänster är väldigt omtalad i Minis blogg (carolinelundh.blogg.se) har jag för mig..

2008-03-25 @ 15:19:46
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0