Mira <3 Joey

Heeejsan:)

Jag sa ju förut att ena mitt läkörhänge ramlade ut, och att ploppen försvann? Visste att örhänget inte skulle kunna sitta så länge utan, och nu har det ramlat ut :(
Så jag har två olika örhängen i öronen, en läkörhänges"plutt" och en liten ring ;P
Känns lite fel:)
Slutade väldigt tidit idag (kl 1 ungefär) för min SO-lärare va borta, och han har både SO:n och datakunskapen med oss. Så jag hoppade på Karin och skrek o hon bara stod där och "-  jaha, okej...?" Haha, har lite svårt att kontrollera glädjekänslor ;P

Igår kom Agnes hit med Joey, hennes lilla hamsterplutt :) Jag ska ta hand om honom när hon är bortrest<3 Han är såå otroligt söt och lik min förra hamster Mimmi, som att hon skulle uppstått från döden eller nått ;P
Mira (min hund, som ni kanske vet?) och Joey kommer så bra överens, haha Mira kan sitta jääättelänge och bara titta på den lilla filuren som springer runt där inne i buren :) Dom brukar nosa på varandra genom gallret, så jättegullit! Tänk er Miras gigantiska nos mot Joeys yttepyttelilla! Haha, charmerande :)

I syslöjden håller jag på och virkar ett par örhängen :) "ehh, va?" tänker ni nu va, men jag ska virka två små vita blommor och sen sätta i ett litet hänge i varje, gulligt va? ;P

Lägger in bilder på dagen outfit lite senare :)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0