onsdag

Shuue:)


Idag har jag haft de ganska soft, först sovmorron sen syslöjd (<3) sen åt vi lunch och drogade självklart sönder fia med knuff under rasten, haha som alltid. Sen var det lite andra tråkiga lektioner men dan gick snabbare än vanligt! Juste, efter skolan gick ja o nåra kompisar ut m. träslöjdslärarens hundar! gryymt fina dom e asså, <33 De blev lite flumm med Karin, hon vill egentligen inte att jag skriver hennes namn men hon överlever;P man kan inte va me karin utan att flumma asså, men de e bara kuul:) Hon ska kanske starta en blogg föresten, tänkte isånnafall länka till den här så lova att läsa den dåe! haha

Kul att få lägga ut en "dagens outfit" för första gången! De kmr nog fler, ska försöka tjata på Malin så att ja får låna hennes kamera.

Asså, igårkväll fick jag typ panik för att ja trodde att vi hade franskaprov i morrn, men de visade sig att de va på freda så nu kan jag blogga istället för att plugga;P
Jag tänkte göra likadant som bilderna jag la upp från ellos, fast från hm. Vad tror ni om de? ;D  Aja, vad ni än tycker så gör jag de haha ;P Shit, va mkt smilisar jag gör känner jag... men jag vill bara visa mina känslor, hehe, nu kanske jag låter lite överdramatisk menmen :)
Slänger in bilderna snart och kanske skriver mer ikväll!

pussokram skummbanan


Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0